Savstarpējā komunikācija pirms kāzām – BalticWedding
Noklausies Podcast –
.
Pajautāt cenu? Kā to izdarīt pareizi, kā uzsākt sarunu un noslēgt to! Komunikācija mūsdienās ir ļoti svarīgs jautājums un tādēļ šajā video pieskārāmies šim jautājumam. . Ko klients nopērk par nosauktu cenu? Konkrētu kāzu pakalpojumu vai preci? Nē, tā tas nav. Klients nopērk pieredzi, foršu un profesionālu komunikāciju, attieksmi un atbalstu… un šo sarakstu var turpināt ilgi. Noskaties video un obligāti uzraksti savu komentāru, savu domu par šo tēmu. . .
Noskaties video –
.
Prasme pabeigt sarunu ar pakalpojuma sniedzēju arī ir svarīga. Paldies – burvju vārds, kuru forši izmantot, ja esat uzzinājuši sev svarīgu informāciju . Pazust un neatbildēt ir ļoti nesmuki, piekritīsiet?! . Pateicības vārdi!!! Saņemot preci vai pakalpojumu pasakiet paldies, izskatie pateicību, jo cilvēks ir ieguldīgis dvēseli, darbu, laiku jūsu svētku radīšanā… atceraties, jūs nepirkāt cenu, jūs pirkāt pieredzi….